星期二, 4月 12, 2011

姐與姐夫

和家人吃晚飯時,和姐、姐夫的對話兩則。

===
姐:你覺唔覺得我瘦左?
我:……下?
姐:你覺唔覺先?我真係瘦左架﹗睇完中醫調理左之後真係瘦左少少。
我:……er……唔覺。
姐夫:佢比最肥果時瘦左少少。

===
姐:俾d野你睇﹗ (拿出一小樽糖果)
我:好靚喎﹗好似細個時食果d糖。
姐:係啊係啊﹗頭先0向樓下買架,澳洲野,即時整架(即係香港野?哈哈)﹗
姐夫:你估下幾多錢?
(大家估完一輪)
姐:係$99蚊。
眾人:下?$99蚊咁貴?
姐:咩啊﹗即時整架﹗好好味架﹗買黎試下好唔好味丫嘛。
我:試左好味再買?
姐夫:佢食完又買食完又買我真係唔掂。
姐:我唔會囉﹗……我買都唔會俾你知,我會換落另一個袋度呃你話0向第二度買既。
姐夫:係啊係啊,然後仲同我講好平渣但同果樽貴野一樣咁好味,係咪好醒呢﹗咁丫嘛。
姐:係啊係啊,哈哈哈哈。

===
姐和姐夫有時很搞笑,很喜歡聽他們說話。
又,送上$99的糖的照片一張。

6 則留言:

  1. 係wo!!細個果時食過!!仲以為係日本野tim!!~

    回覆刪除
  2. 你家姐是個開心快活人! =)

    回覆刪除
  3. 230g 係有小小貴, 不過我之前係element 一間有得買新鮮做的(我覺得係新鮮做卦:p)棉花糖, 好似一罐地滿粟米細小小就要成 40幾蚊, 不過都係想買黎試下, 又真係幾好食,味道同質感同平時係超時買的完全不同, 如果我再經過都會再買, 不過好彩, 我唔係成日經過 :P 呵呵

    回覆刪除
  4. li: 我諗日本都有出,我記得在citysuper都見過好多日本packing的。

    新鮮人:係架。

    小丁:wahahah! 間中tum下自己開心都係好事!

    回覆刪除
  5. 最近想買糖為朋友打打氣,不知為什麼就想起你介紹的糖
    可以告訴我在哪買的嗎?謝謝你:)

    回覆刪除
  6. 原來一直忘了回覆。joni,希望你看到。
    是在k11最底層買的,即做糖果。

    回覆刪除