星期日, 5月 01, 2011

慎終追遠

趁著復活節假期,我們一家去拜山。對,我們從不在正日拜山,一來正日會封路,拜山的仙觀又很遠;二來要就大家的時間嘛。


今年,媽媽說沒買衣紙了,價漲得厲害,上年買5份約$1000,今年單買一份便$300多。

我:有心就得啦,都係心意jei!
媽:咪係囉,買d花,買隻雞買隻豬咁,唔買咁多野喇! 廢事益埋d衣紙佬!
爸:咁又係啊,咪又係益晒d衣紙佬,咁鬼耐喇,一早投左胎啦!
媽:係囉!!
爸:我地依家先黎拜山,下面係收到既,老豆老母(我的祖父母)見人人都收到,自己仲未有都會叫你快手d燒啦!
我:隨時話下面都通漲,叫你燒多d。
媽:如果佢今晚報夢俾我,我第二日即刻燒啊!

拜山時,媽說起友說的網上掃墓。

媽:我同d frd講,我一早同d仔女講左啦,第時我同肥佬(爸爸)死左咪一把火燒左佢再倒埋落海囉。
爸:係喎! 第時遊船河果陣咪順便當拜埋我地囉,幾happy!
媽:係囉,等我個frd仲話依家興網上掃墓,咁不如唔好拜啦!
姐:哈哈,咁0向屋企裝電子香俾你囉。
我:有埋閃燈又點話。
姐:仲要心形既!

我們常說慎終追遠,本來還想說點什麼,不過這還真是一個很好的思考,就留一留白吧。

4 則留言:

  1. your parents are funny. i can hardly strike a conversation like this with my very old-fashioned parents who neither tell nor understand jokes.

    kar

    回覆刪除
  2. 我爸媽早年都不會拿這些開玩笑。

    所以,可能你父母還未到拿這些開玩笑的年紀而已,哈!
    我看你還是很年輕啊!

    回覆刪除
  3. no nar. I am much older than you. So as my parents.

    kar

    回覆刪除
  4. 是嗎?我總感覺你是一個年輕的女子……為什麼呢?
    我都搞不清楚。
    不過,不要緊啦,唯有對父母以外的人說笑,哈。

    回覆刪除