星期日, 5月 15, 2011

還有點心肝的衰女

姐在母親節當天看演唱會,所以當天和姐商量好,星期二是公眾假期,約好和爸媽上茶樓,算是慶祝母親節的第一擊(第二擊是月尾吃晚飯)。

今次由我搶功做聯絡人,打電話給媽媽說聲「母親節快樂」,她看來很快樂。約好了上茶樓後……

媽:我送俾你條手鍊呢?
我:做咩啊?
媽:無,我都無見你戴,睇下0向邊之嘛……
我:(已知她企圖跣我)斷左啊,我收埋左。
媽:收埋左0向邊丫?條屍呢?幫你穿返。

然後我上完畫班要洗手,她說星期二再講。哈,為了不要待在那天被整治或譏諷或什麼(!),我立即再回電。

我:條鍊我收左0向袋啊,不過0向屋企……
媽:係咩?
我:係啊! 紫白色果個袋丫嘛,我整斷左之後放左入去,不過無拎返出黎穿JEI,我記得架,你咪以為我咁無心肝!
媽:哈哈,我以為你唔記得添。
我:點會唔記得JEI……你幫我穿返喇?
媽:未啊,遲D先啦,哈哈﹗

嘩,很驚險,哈哈! 幸好我真的記得。

沒有留言:

張貼留言