星期三, 2月 01, 2012

誰是誰的蟲

以下內容有點鄙俗,不喜勿看。


我的父母多年內一直為著一個問題爭論不休……

爸:(左望右望,對細細佬說)……幫我裝飯!
媽:嘿,一睇你就知想做乜啦,左望右望等人幫你裝飯!
我:(只顧低頭吃飯) 下?唔好意思,我睇唔到添!!
爸:哎,你(媽媽)又知?
媽:我點會唔知?你係我條屎忽蟲,你郁一郁我都知你想做乜啊!
爸:唔係,你先係我條屎忽蟲,我郁一郁你响我屎忽度就知我想做乜!
媽:唔係,係你响我屎忽度郁,我知你想做乜!!
爸:唔係……

他們就這樣,「屎忽蟲」來「屎忽蟲」去了幾分鐘,十分有情趣。
而這種情趣,已經維持了很多年。

沒有留言:

張貼留言