星期一, 4月 02, 2012

關於飛時卜的傳言

晚飯時,我們在看關於海洋種種的節目。

有些人一生住在船上,靠吃海產生活,世世代代,並無國藉。其中有個能人能閉氣潛水捕魚達5分鐘,長期潛水捕魚,腳底白白的,瞥眼像穿了一對白色蛙鞋。我和弟閒聊,說起說不定這班人遲些進化,真長出一對有撲的腳呢。到時,陸地上的人見到,會以為他們是怪物,世上又多一個傳說。

媽:都係架,世事無奇不有。今日我上你老豆個飛時卜,佢個朋友鋪時左個故仔。話新加坡有個商場有怪物,有成5000幾個人入左去無出返黎啊﹗

我:唔係咁搞笑啊﹗你信啊?

媽:緊係唔信啦﹗係既一早查左啦。

我:其實佢地由另一個出口出左去囉,wahahah!

我媽真的超可愛。

媽媽,生日快樂﹗

沒有留言:

張貼留言