星期日, 4月 15, 2012

睇中

即使沒有《盛女愛作戰》(哈,我會因為打了這五個字被search中嗎?),我的終身幸福仍是我父母的話題。

拜山那天,爸媽便和姐談起這話題。

爸:有個人睇中阿妹(我)啊﹗
媽:有錢仔黎架,阿爸做生意架。
姐:咁唔錯喎﹗
爸:衰左鈍呢﹗
姐:鈍既阿妹唔鍾意架喎……
媽:佢索K架﹗索到個人傻下傻下咁。果日見到佢,見到係傻下傻下,佢一見我就係咁話自己無再索野喇。
爸:咪係囉,有錢都無用啊。我地阿妹邊會睇得上佢丫﹗
姐:係啦係啦。

重點一:這幾個人討論我時,像我完全不在場。
重點二:那個所謂有錢仔,根本連我的樣子也沒見過(!)。我實在不知道我有何本事令人看上我囉。

5 則留言:

  1. c 妹太謙,他該在你不為意的一刻,來了個張望。

    回覆刪除
  2. 我也覺得小c是那種千迴百處,但總會吸引一部分人目光的女孩。

    (自問直覺很準呢!哈)

    回覆刪除
  3. 可能個有錢仔係索緊野時見到auntie,再對幻想中嘅小c嗒糖。

    回覆刪除
  4. 師兄:我唔會嘗試安慰自己,哈哈!

    selina:多謝你,係咪要請食飯……

    jay:咁佢錯晒,我生得唔似阿媽。

    回覆刪除
  5. 原來,佢見過我幾面。=.=

    回覆刪除