星期四, 5月 03, 2012

出氣。受氣。



上新班快兩個月了,第一次遲到。如果大家有看新聞,就會知道,我是坐西鐵上班的。

在西鐵站了一小時,快到荃灣西站時便停了,間中走一小一小段路。起初說要等前一班車開出,後來說電纜故障,中間又說要等前一班車離站,最後到了荃灣西,說是車壞了,全世界下車轉車。有男人衝到職員身旁破口大罵,買為什麼這麼遲才通知。

人潮湧湧,幸好我不太慢,很快便上了接駁巴。上了巴士,十分擠迫,而不少人也顯得很不耐煩。司機禮貌地說:唔該企入少少、唔該企入少少丫。然後,一個躁狂女人大罵:企到入d就企左啦,你快d開車,開多幾班車黎好過啦,淨係識加價。

司機又有點不識相,其間說:會停兩個站,美孚同南昌。唔好意思,我渣開新界線,如果行錯路既話唔好意思啊。結果又被罵:渣多幾年先好出黎渣車啦,唔識路﹗淨係識加價﹗

司機不小心,十分十分輕微的向前衝了一下,躁狂女人又大罵:小心d啦,叫人企入d,小心d啦你,倒後鏡你都睇唔到啦﹗淨係識加價。

最後,司機在半分鐘內不停地說:對唔住對唔住對唔住對唔住……一個男子突然躁狂說:渣好d車啦,淨係識對唔住對唔住,淨係識加價﹗

遇到地鐵故障,人潮湧湧,天氣焗促,人不耐煩是很容易理解的。然而,錯在司機嗎?我們平日總會戲謔:人工包了受氣。可是,如果能將心比己的話,你又有何想法呢?明知政策並非一個小職員能左右,為何遷怒於他?為什麼我們總會有「我體諒你,誰體諒我」的心態?結果,出氣者傷神,受氣者無辜傷心,兩敗俱傷。

但願司機叔叔過得好好的。

2 則留言:

  1. 很多香港人都有狂燥症,
    平時受壓多,
    一有不滿就爆出黎,
    唔理三七廿一,
    鬧咗先至算,
    嗰個時候邊有人會講道理吖!

    另外地鐵賺錢都係咁架,
    又真係好令人火滾,
    市民受受埋埋,
    有事發生就借司機發洩下,
    那個司機唔好彩了!

    回覆刪除
  2. 好變態D人剩係最叻識鬧人。

    回覆刪除