星期一, 5月 14, 2012

荒謬

最近,終於對一個朋友說了一件事。然後,我再看看和某人從前的一些對話記錄。

世事有時就是他媽的荒謬。一個說「我同所有人都一樣,無權批評你嘅生活取向」、「我覺得你係一個我唔會放棄去關心同對你好嘅人,而我對絕大部分人都缺乏耐性」、 「你係我無條件去信任同愛護嘅人」的人,得不到想要的,便嘴巴不饒人,在背後說三道四,天真的說一些自以為但實在得太可笑的「事實」,並批評他人的生活取向。你以為自己是誰呢?萬人迷?我再隨便也難以……哈哈﹗

你甚麼都懂好了,只是看不懂「醜」字。

我完全沒有憤怒的感覺,只覺得自己太好運,而你身邊被你說成又煩又悶而其實很愛你的那位太可憐。

2 則留言:

  1. 哈哈~ 好鬼鐘意呢d人, 一出聲就權威上身~~

    回覆刪除
  2. 佢自己咪係權威囉,乜都講到似層層啊,佢岩晒。

    回覆刪除