星期一, 6月 11, 2012

原因

안녕하세요 (an nyeng ha se yo),你好﹗

韓文初班已上到中段,由於我資質魯鈍,而且年紀大學習慢,所以韓文比想像中更困難。

大部分人知道我學韓文,都會有以下的對話:

友:學韓文有咩用?(意指對前途的作用)
我:無咩特別作用架。
友:你好鍾意睇韓劇咩?
我:唔係啊﹗
友:咁點解你唔學日文啊?
我:……hm,唔特別想學日文。同埋我今年打算去韓國玩,咪學下韓文當玩下,而且成件事有意思d囉。
友:……下?

我這才發現,常常追求意義的自己,原來有時也可以不求什麼原因。

1 則留言:

  1. sosmallapple6:30 下午

    哈,有時原因很簡單,就是單單的想。

    回覆刪除