星期四, 7月 05, 2012

爸媽的願望

和家人吃生日飯時談天……

媽:你快d嫁左佢(搬出去),唔使我咁煩……
姐:話嫁就嫁咩?
我:我八月去i 度度假啊﹗唔使你煩啊﹗
爸:邊個話?男定女啊?
我:i 啊﹗以前一齊住果個女仔啊﹗
媽:去女仔度住有咩用?又唔係男仔﹗
姐:下?你好想佢去男仔度瞓咩?
我:……
爸:你咁搞法會唔會變les架?
我:要變我一早變左架喇﹗

我以為爸媽會較緊張我亂去男仔家過夜。原來,他們是擔心我不去,哈哈。

6 則留言:

  1. sosmallapple12:46 上午

    你經常發生的事都很有趣。哈

    回覆刪除
  2. 又真係幾攪笑…

    回覆刪除
  3. 世伯伯母很疼你!

    回覆刪除
  4. 哈哈哈
    當時你是咩表情呢?

    三木

    回覆刪除
  5. 你的父母很可愛。

    回覆刪除
  6. 蘋果、菲菲:係啊! 時有笑料。
    師兄、匿名:對!!
    三木:咪……無奈囉。沒好氣的表情!

    回覆刪除