星期二, 7月 31, 2012

流血

這陣子將搬到舊同屋主i的家小住,回味昔日同住的情誼。

晚飯時爸問起……

爸:i幾大?
我:同細佬同年囉。
爸:無男朋友架?
我:無啊?
爸:2x都無男朋友啊?
我:有幾出奇je!
媽:你個女夠成卅歲都無拖拍啦!
爸:你個女怪雞丫嘛。
我:唔係人人廿幾歲都要拍拖架!
爸:拮親你啊?

對,爸,我在淌血。

加上複雜的心情,我真的很想哭。

9 則留言:

  1. sosmallapple12:21 上午

    C, 撐你啊!!!不要太在意。

    回覆刪除
  2. 謝謝你啊! 早兩天同一晚打的,現在已沒事了,一笑置之,哈哈﹗

    回覆刪除
  3. "爸:拮親你啊?"

    你爸爸真風趣 LOL

    三木

    回覆刪除
  4. 睇返你7月2日個Post
    你都唔係好肥呀~~
    係咪你太picky呀

    三木

    回覆刪除
  5. 其實呢個年代,女仔主動出擊都不是什麼大不了。

    支持你~

    某某

    回覆刪除
  6. 三木:影得好肥都唔放上黎啦,照片最識得呃人。
    又,我一點都唔picky,但真係無乜機會識到人。

    某某:要有人先有得出擊,哈哈。無論如何,多謝你﹗

    回覆刪除
  7. 你做邊行?

    三木

    回覆刪除
  8. 系囉, 主動出擊, 唔覺唔覺放電 :)

    回覆刪除
  9. 無擊可出,無電可放啊!!!

    回覆刪除