星期二, 4月 30, 2013

下車標籤

現在上班下班都坐地鐵,幾乎要把一整條綠色線都走完,還要轉車(!)。因此,我心裡常常希望自己擁有一副特製眼鏡。

這副眼鏡看上去和一般眼鏡無異,但在地鐵車廂裡戴上它,就會看到全部人的頭頂有一塊標籤,寫了那個人下車的站名。那麼,我便知道那些是有潛質的座位啦,yeah

而我幻想到的是,一個四肢健全的年青人無視身旁站不穩的老伯時,我可以走去輕輕拍他的肩……

我:你响九龍塘落車,不如讓個位俾伯伯坐下啦。
青:……你點知我响九龍塘落車架?
我:咁你係唔係丫?
青:……唔……唔係喎! 我响觀塘落喎。
我:咁好囉,去到觀塘你先好落啊!

5 則留言:

  1. 讓座和還有多少個站下車無必要掛鉤,
    應該要做的就要去做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係自己既,由荃灣坐到柴灣都讓啦。

      刪除
  2. 最憎果D扮瞓嘅友仔。

    回覆刪除