星期六, 7月 20, 2013

兩種渴望

上星期回家吃晚飯,媽吃罷回房打機,只餘下爸爸、姐姐、姐夫和我。

然後,爸問:有冇拍拖啊?有冇男朋友啊?
我說:無啊。
爸說:搵返個男朋友啦。

我欲言又止。大概姐見狀,以為我難受,便說:daddy你介紹個俾阿妹囉。
爸說:hey,我識果個你都唔好要啦,應該你地介紹個筍盤俾阿妹。

他們都不知道,我只是近來一直在沉澱自己的感受。我本來就是個心思特別多的人,有時心裡很渴望很渴望和喜歡的人在一塊,有時又覺得自己這麼難搞一個人快快樂樂沒有不可。只是剛巧,近來就處於後者的狀態。

然後,老爸這樣一問,我難以開口。我心裡明白,老爸內心實在不安,害怕自己沒多少時間,害怕將來無人照顧我。

就這樣,只嗅得空氣中一陣陣難過。

4 則留言:

  1. 不孝有三,快快搵個人吧^^

    回覆刪除
  2. 咁即係有定冇?快快搵個人啦^^~

    回覆刪除