星期日, 9月 29, 2013

魅力

有一件不得不分享的好笑事。

話說,我媽這幾天到內地旅行,到步後給我們傳whatsapp訊息報平安。

媽:已到酒店,等待晚宴(錫錫公仔x2)
姐:玩還玩,小心唔好俾人擄走左(笑笑公仔)
媽:下?仲邊度咁有魅力,呢度係有d所謂俊男,不過點及得屋企件精品,阿女放心,媽媽會平安回家(笑笑口公仔x4)
姐:我怕你個腎俾人睇中渣(笑到流淚公仔x3)

今晚我們陪爸在外吃飯,姐送其他人回家,我步行到車站。

爸:細細佬陪家姐行返去啦(車站離我家不遠)
我:唔使喇! 我自己行得喇
姐:小心d啊你!
我:下?我仲邊度咁有魅力,喺度又唔使擔心個腎俾人睇中!

成件事,最開心的應該是我家中那件精品啦,哈哈!

沒有留言:

張貼留言