星期一, 9月 30, 2013

蛋撻失竊記

晚飯時,姐像想說鬼古的口吻說想講一件怪異的事。

事情是這樣的,當天下班她買了兩個蛋撻,想著和姐夫分享。她當時拿著紙袋,紙袋內放了點東西,蛋撻就放在東西上面。只是出地鐵再離開地鐵的一小短路後,她發現其中一個蛋撻不見了。

我:你唔見左幾多個蛋撻?
姐:1個啊,我無諗過會有人蛋撻都偷架嘛。
我:咁剩返果個蛋撻邊個食左?
姐:緊係(!)我啦!
我:咁我知道個偷蛋撻喇!
姐:邊個啊?
我:一定係你啦! 其實你係一心想食兩個囉!
姐:$4.5一個之嘛,想食多個我會買3個囉!
我:唔使解釋喇,姐夫,你覺得呢個可能性係咪好大呢?
(姐夫點頭。)
姐:無啊! 唔係我偷架! 但我唔敢打上facebook囉,d人實話係我食架!!!

我姐真的很可愛。

2 則留言: