星期二, 11月 26, 2013

屎撈人之友

朋友有很多種,不過唔係個個朋友都會同你講屎杘屁呢啲咁低俗既說話。

很久沒見hw,在學校門前遇見,就迫他(!)請我喝玄米茶。

我:好耐無見喇,轉左工之後忙到死喎你!
hw:係啦,勁x多野做! 其他人同阿頭唔妥唔肯做,又無得唔做,咪我硬食晒囉。
我:咁灰?咁你阿頭對你有冇愧疚啊?
hw:有啦,佢成日話請我食buffet。我得閒死唔得閒病,仲邊有時間食buffet丫。
我:咪係囉,屎都唔得閒屙。
hw:咪係囉,已經忙到一路屙一路做,仲叫我食埋buffet我點搞得掂。

嗯,其實無野落肚,屙乜?

有種真心交(非膠),就是開口埋口屎杘屁才溝通得夠貼心。

又,假如你不知道屎撈人(它超可愛),嗯。

1 則留言: