星期三, 12月 11, 2013

幻想就是美麗

話說明晚了老泥m、4哥去倫敦大酒樓吃火鍋。

m:昨晚中左六合彩未,我要分錢 (我說好中了八千萬會送她200萬)
c:我啊... 最多果條係中1.5個字囉唔該晒,20蚊都收唔返
m:oh..仲諗住聽日個餐你請

c:中左聽日即刻轉場啦!!!hoho~~~~即刻同你地飛去倫敦食
c:唔得就...近近地....日本先啦~~shabushabu!
m:駛乜去日本呀, 包架機叫D師傅呀, 魚生自己行過來啦

幻想就是美麗,講下都開心! 

1 則留言:

  1. 一個人獨得了九千幾萬,
    事後我都發夢想係自己中,
    可惜發夢都都輪唔到我。 :(

    回覆刪除